A BAM csokoládé

Sütési Segédletek

Ajándékok

FIT termékek

Termékek működés közben

Kenhető krémek és feltétek

Csokimániásoknak

Keresési javaslatok

Visszatérítési folyamat
Visszatérítési folyamat
Visszatérítési folyamat
Visszatérítési folyamat>

Visszatérítési folyamat

Elállási jog, az áru visszaküldése

A BAM csokoládé (www.bamcsokolade.hu) webáruházból termékeket megrendelő vásárló, amennyiben nem elégedett a megrendelt termékekkel, vagy bármilyen okból el kíván állni a szerződéstől (vásárlástól), a termék átvételétől számított 15 napon belül, indoklás nélkül, írásban (postai úton vagy e-mailben: info@bamchocolate.com) értesítheti a Szolgáltatót. A Vevőnek ezt követően az értesítéstől számított 15 napon belül változatlan mennyiségben és sértetlenül kell elküldenie az árut a Szolgáltató címére (Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj, Szlovénia). A vevőnek az értesítéstől számított 14 napon belül minden befizetett összeget visszatérítünk, anélkül, hogy a vevőnek ezt kérnie kellene. A visszatérítés az eredeti tranzakció során használt fizetési móddal történik.

A vevőnek a szerződéstől való elállásról egy formanyomtatványon (a formanyomtatványt itt találja) vagy egy olyan egyértelmű nyilatkozatban kell tájékoztatnia a vállalatot, amelyből egyértelműen kiderül, hogy eláll a szerződéstől. Az elállási nyilatkozatot az elállásra meghatározott határidőn belül kell elküldeni. A nyilatkozat akkor tekinthető időben elküldöttnek, ha azt a határidőn belül elküldték.

Az áru visszaküldésével kapcsolatban felmerült költségeket a vevő viseli. A visszaküldött termékeknek használatlanul, sértetlenül és eredeti csomagolásban kell lenniük.

Elállási jog, az áru visszaküldése

A Vevő reklamációt nyújthat be az árura vonatkozóan, ha az áru nem rendelkezik az Eladó által kifejezetten ígért tulajdonságokkal, ha az Eladó rossz terméket küldött, rossz mennyiségben, színben, vagy ha az egyébként eltér a Vevő megrendelésétől. A Vevő az árut a vásárlástól számított 15 napon belül reklamálhatja, és azonnali cserét kérhet azonos, hibátlan termékre, vagy a törvényes határidőn belül és a dologi hiba miatti reklamáció feltételei szerint.

Reklamáció esetén a Vevő - a törvényi korlátozásokra is figyelemmel - kérheti a termék kicserélését, javítását vagy a vételár visszatérítését. Ez utóbbi esetben az Eladó fenntartja a jogot, hogy a Vevő által használt áru használatának idejére az aktuális árlista szerinti bérleti díjat számítson fel, de legfeljebb annyit, amennyivel az áru piaci értéke a használat ideje alatt és a használat következtében csökkent.

A Vevő az árut az Eladó előzetes hozzájárulásával, a Vevő költségére személyesen vagy postai úton történő visszaküldéssel is visszaszolgáltathatja. Más visszaküldési mód a mi költségünkre nem lehetséges.

Sérült szállítmányok

Abban az esetben, ha egy csomag fizikailag sérült, hiányzik a tartalma vagy a felnyitás jeleit mutatja, a vásárlónak reklamációs eljárást kell kezdeményeznie az általunk jelenleg használt kézbesítőszolgálatnál. Ehhez kérjük, tájékoztasson minket az esetről (e-mailben a info@bamchocolate.com címen), és mi ismertetni fogjuk a további reklamációs eljárást a jelenlegi kézbesítőszolgálatnál. A kárigény bejelentéséhez meg kell őriznie az eredeti csomagolást és a buborékos védelmet (a csomagot ugyanolyan állapotban, ahogyan átvette, anélkül, hogy bármit hozzáadna, eltávolítana vagy megváltoztatna), majd a szállítási szolgáltatással közösen kárbejelentést kell készítenie. A kárigényléshez egy nyugta is szükséges. Együttműködünk a kézbesítő szolgálattal annak érdekében, hogy a reklamáció a lehető leghamarabb megoldódjon.

Fontos

  • Ha reklamáció vagy garancia miatt visszaküld egy terméket az eladónak, csatolnia kell a számla másolatát.
  • A kézbesítő cégnél sérült küldeményről jelentést kell kérnie/kitöltenie. Az eladónak történő visszaküldés címe: Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj, Szlovénia.
  • Javasoljuk, hogy olyan szállítási szolgáltatást vegyen igénybe, amely lehetővé teszi a küldemény nyomon követését, és hogy az árut megfelelően készítse elő a szállításra (biztonságos csomagolás).
  • A szállítási költségeket mindig a feladó fizeti (visszaküldés esetén a feladó a Vevő), kivéve, ha előre másként nem állapodtak meg.
  • Ha Ön garanciális igényt támaszt, akkor kapja meg a leggyorsabban a javított árut, ha közvetlenül a gyártótól vagy annak hivatalos javítóműhelyétől jelentkezik.
Ha bármilyen további kérdése van, vagy írjon nekünk a info@bamchocolate.com e-mail címen.