Használja ki üdvözlő kedvezményünket. 10% kedvezményt kap a termékekből a WELCOME promóciós kóddal. 😎

BAM csokoládé

Sütési szükségletek

Ajándékok

FIT termékek

Termékek működés közben

Kenhető és feltétek

Csokimániásoknak

Keresési javaslatok

Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek>

Általános Szerződési Feltételek

Cégadatok: Moja Čokolada d.o.o., Kunaverjeva ulica 09, 1000 Ljubljana (SI56073178; 6508782000).

Elérhetőség: info@bamchocolate.com


A bamcsokolade.hu (BAM csokoládé) webáruház Általános Szerződési Feltételei a fogyasztóvédelmi törvény (ZVPot) alapján, a GZS ajánlásai és a nemzetközi e-kereskedelmi kódexek alapján készültek.

A BAM csokoládé webáruházat (a továbbiakban: "az áruház") a Moja Čokolada d.o.o. (ÁFA adóköteles: IGEN), e-kereskedelmi szolgáltatásokat nyújtó cég (a továbbiakban: "a Szolgáltató") üzemelteti. A BAM csokoládé rendszerben történő regisztráció során a látogató kap egy felhasználónevet, amely megegyezik a látogató e-mail címével, valamint egy jelszót. A felhasználónév és a jelszó egyértelműen azonosítja és összekapcsolja a felhasználót a megadott adatokkal. A regisztrációval a látogató felhasználóvá válik és vásárlási jogot szerez.

Az Általános Szerződési Feltételek a BAM csokoládé webáruház működésére, a felhasználó jogaira, valamint a szolgáltató és a vásárló közötti üzleti kapcsolatra vonatkoznak.


Az információk elérhetősége

(a jogszabályok összefoglalása)

A szolgáltató vállalja, hogy az alábbi információkat mindenkor a vásárló rendelkezésére bocsátja:

  • a vállalkozás személyazonossága (a vállalkozás neve és székhelye, cégjegyzékszáma);
  • a gyors és hatékony kapcsolattartást lehetővé tevő elérhetőségek (e-mail, telefon);
  • az áruk vagy szolgáltatások alapvető jellemzői (beleértve az értékesítés utáni szolgáltatást és a garanciákat);
  • a termékek elérhetősége (a weboldalon kínált bármely terméknek vagy szolgáltatásnak ésszerű időn belül elérhetőnek kell lennie);
  • a termék vagy szolgáltatás szállítási feltételei (a szállítás módja, helye és ideje);
  • minden árat világosan és egyértelműen meg kell határozni, és fel kell tüntetni, hogy az árak tartalmazzák-e már az adókat és a szállítási költségeket;
  • a fizetés és a szállítás módja;
  • az ajánlat időtartama; az az időszak, amelyen belül még lehetőség van a szerződéstől való elállásra, valamint az elállás feltételei;
  • továbbá, hogy a termék visszaküldése mennyibe kerül-e és mennyibe kerül a vásárlónak;
  • a panaszkezelési eljárás magyarázata, beleértve a kapcsolattartó személy vagy az ügyfélszolgálat teljes körű adatait.

Termékajánlat

Az online üzletelés jellegéből adódóan a BAM csokoládé kínálata gyakran és gyorsan frissül és változik.

Fizetési módok

A szolgáltató a következő fizetési módokat kínálja:

  • Utánvétel (Szlovéniára és Horvátországra korlátozva);
  • Különböző egyéb elektronikus fizetési módok bankkártyával.

A Szolgáltató nyomtatott és/vagy elektronikus adathordozón számlát állít ki a Vevőnek, amely tartalmazza a vásárlástól való elállás és a termékek visszaküldésének módjára vonatkozó utasításokat és esetleges költségeket, ha szükséges és lehetséges.

Az adásvételi szerződés (megrendelés) elektronikusan tárolódik a Szolgáltató szerverén, és a Vevő számára bármikor elérhető a felhasználói profiljában (My profle).

Árak

Az online árak a BAM chocolate minden tagjára és látogatójára érvényesek. A BAM chocolate online áruházban történő regisztrációval válik taggá. Az árak a megrendelés leadásának pillanatában érvényesek, és nincs előre meghatározott érvényességük. Minden ár tartalmazza az ÁFA-t, hacsak kifejezetten másképp nem jelezzük.

A BAM csokoládé webáruházon keresztül történő rendelés minimális összege 12 €.

* A szolgáltató az árut vagy szolgáltatást a megállapodás szerinti határidőn belül szállítja. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármely szállítási szolgáltatást válasszon, ha ez lehetővé teszi a Szolgáltató számára a megrendelés hatékonyabb teljesítését, és a megrendeléskor megadott árnak/szállítási költségnek megfelelően.

Szállítási árlista (már tartalmazza az ÁFA-t):

Ország: Magyarország

  • 0 € és 50 € közötti vásárlás -> 3,90 €
  • Vásárlás 50,01 €-tól -> INGYENES szállítás

Expressz kézbesítés

  • 0 € és 50 € közötti vásárlás -> 5,90 €
  • Vásárlás 50,01 €-tól -> INGYENES szállítás

Kiegészítő szolgáltatások (opcionális)

  • Csomagbiztosítás: + 0,9 € (Ha a rendelés hiányosan vagy sérülten érkezik, minden további kérdés nélkül visszatérítjük vagy kicseréljük a termékeket)

Az árak a fent megadott fizetési módokon történő fizetés esetén érvényesek, a fent megadott feltételek mellett.

Annak ellenére, hogy mindent megteszünk a legfrissebb és legpontosabb információk közlése érdekében, előfordulhat, hogy egy ár nem helytálló. Ebben az esetben, vagy abban az esetben, ha a megrendelés feldolgozása során a termék ára megváltozik, a Szolgáltató lehetővé teszi a Vevő számára, hogy elálljon a vásárlástól, és a Szolgáltató kölcsönösen kielégítő megoldást kínál a Vevőnek.

Az adásvételi szerződés a szolgáltató és a vevő között abban a pillanatban jön létre, amikor a szolgáltató visszaigazolja a megrendelést (a vevő státusz e-mailt kap). Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb feltétel rögzített, és mind a szolgáltatóra, mind a vevőre vonatkozik.

Vásárlási folyamat

1. A termék kiválasztása

A megrendelés leadása előtt ki kell választania a kívánt termékeket az online áruházban. Ehhez kattintson az egyes termékek terméknézetében a "Kosárba helyezés" gombra.

2. A megrendelés összefoglalása

Miután kiválasztotta a termékeket, a kosár és a pénztár oldalra kerül (link az oldalra: https://mojacokolada.si/blagajna). Itt újra átnézheti a kiválasztott termékeket, és ennek megfelelően módosíthatja a mennyiséget, új termékeket adhat hozzá, vagy eltávolíthatja őket a kosárból. Ezen az oldalon egy speciális "Kupon" nevű kedvezménydoboz is engedélyezve van.

* A kedvezmények és akciók nem kombinálhatók. A kuponok nem érvényesek az ajándékutalványokra.

3. Bejelentkezés

A vásárlási folyamatnak ebben a lépésében be kell jelentkeznie és meg kell adnia személyes adatait. A személyes adatok megadása kizárólag szállítási célokra szolgál, és megfelel a GDPR-nak. Vásárolhat vendégként (gyors vásárlás, nincs további adattárolás) vagy regisztrálhat, és végigmehet a regisztrációs folyamaton.

4. Cím

A cím megadásakor adja meg a kívánt szállítási címet. A szállítási cím eltérhet az Ön személyes számlázási címétől - ebben az esetben a kiválasztott termékeket az Ön által megadott címre küldjük.

5. Szállítási cím

A szállítási lehetőségek kiválasztásakor a kívánt szállítási módra kattintva kiválaszthatja a szállítási módot (legalább egy szállítási szolgáltatás áll rendelkezésre).

6. Fizetés

Az utolsó lépés a végső ellenőrzésre és a megrendelés végleges visszaigazolására szolgál. A gombra kattintva Ön elfogadja a leadott megrendelést és a szerződési feltételeket, és véglegesen megerősíti a vásárlást.

Vásárlási folyamat a megrendelés leadása után

1.A megrendelés feldolgozása

A megrendelés leadása után a Vevő e-mailben kap egy visszaigazolást arról, hogy a megrendelés feldolgozásra elfogadásra került. A megrendelés státuszáról és tartalmáról a Vevő mindig tájékozódhat a Szolgáltató weboldalán.

2. Megrendelés visszaigazolása

A megrendelés akkor kerül további feldolgozásra, amikor a Szolgáltató átnézi a megrendelést, ellenőrzi a megrendelt tételek szállíthatóságát, és indoklással megerősíti vagy elutasítja a megrendelést. A Szolgáltató felhívhatja a Vevőt a Vevő által a megrendelés leadásakor megadott kapcsolattartási telefonszámon az adatok ellenőrzése vagy a szállítás pontosságának biztosítása érdekében. A megrendelés visszaigazolását követően a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Vevőt a várható szállítási időről. A Vevő és a Szolgáltató között a megrendelt tételek megvásárlására vonatkozó szerződés ebben a szakaszban visszavonhatatlanul létrejön.

3. A megrendelés kiszállítása

Az árut a megállapodás szerinti határidőn belül elkészítik és elküldik, és a Vevőt e-mailben értesítik a feladott rendelésről . A fent említett e-mailben a Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt a visszaküldési szabályokról is, valamint arról, hogy a Vevő hova fordulhat a szállítás késedelme esetén, és hova fordulhat panasz esetén.

Elállási jog, áruk visszaküldése

A BAM CHOCOLATE (www.bamcsokolade.hu) webáruházból termékeket megrendelő Vevő, amennyiben nem elégedett a megrendelt termékekkel, vagy bármilyen okból el kíván állni a szerződéstől (vásárlástól), a termék átvételétől számított 15 napon belül, indoklás nélkül, írásban (postai úton vagy e-mailben: info@bamchocolate.com) értesítheti a Szolgáltatót. A Vevőnek ezt követően az értesítéstől számított 15 napon belül változatlan mennyiségben és sértetlenül kell elküldenie az árut a Szolgáltató címére (Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj, Szlovénia). A vevőnek az értesítéstől számított 14 napon belül minden befizetett összeget visszatérítünk, anélkül, hogy a vevőnek ezt kérnie kellene. A visszatérítés az eredeti tranzakció során használt fizetési móddal történik. A vevőnek a szerződéstől való elállásról egy formanyomtatványon (a formanyomtatványt itt találja) vagy egy olyan egyértelmű nyilatkozatban kell tájékoztatnia a vállalatot, amelyből egyértelműen kiderül, hogy eláll a szerződéstől. Az elállási nyilatkozatot az elállásra meghatározott határidőn belül kell elküldeni. A nyilatkozat akkor tekinthető időben elküldöttnek, ha azt a határidőn belül elküldték. Az áru visszaküldésével kapcsolatban felmerült költségeket a vevő viseli. A visszaküldött termékeknek használatlanul, sértetlenül és eredeti csomagolásban kell lenniük.

A termék hibája

A fogyasztó akkor érvényesítheti a dologi hiba miatti jogait, ha a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül értesíti az eladót a hibáról. A fogyasztónak a bejelentésben részletesebben le kell írnia a hibát, és lehetőséget kell adnia az eladónak a termék vizsgálatára. A fogyasztó a hibát az eladónak személyesen, az eladótól kapott elismervénnyel, vagy az árut megvásárló üzletbe, illetve az eladó azon képviselőjének, akivel a fogyasztó szerződést kötött, küldött elismervénnyel jelentheti be. Az eladó nem felel az áru olyan lényeges hibáiért, amelyek az áru leszállítása óta eltelt két év elteltével válnak nyilvánvalóvá.

Az áru hibáját úgy kell tekinteni, hogy az már a szállítás időpontjában fennállt, ha az a szállítástól számított hat hónapon belül jelentkezik. A fogyasztónak az első bekezdés szerinti jogai megszűnnek attól a naptól számított két év elteltével, amikor a fogyasztó az eladót értesítette a lényeges hibáról. A fogyasztó, aki az eladót megfelelően tájékoztatta a hibáról, jogosult az eladótól követelni, hogy: javítsa ki az áru hibáját, vagy térítse vissza a kifizetett összegnek a hiba arányában meghatározott részét, vagy cserélje ki a hibás árut új, hibátlan árura, vagy térítse vissza a kifizetett összeget.Ha az áru hibájának megléte vagy a nyújtott szolgáltatás szabálytalansága nem vitatott, a vállalkozás a lehető leghamarabb, de legkésőbb nyolc napon belül teljesíti a fogyasztónak az e törvény 37c. és 38. cikkében említett kérését. Ha az áru hibája vagy a szolgáltatás teljesítésének szabálytalansága vitatott, a vállalkozásnak legkésőbb a kérelem kézhezvételét követő nyolc napon belül írásban kell válaszolnia a fogyasztó kérelmére.


További információk:

* MEGJEGYZÉS: Személyre szabott és/vagy egyedi gyártású termékek esetében az elállási jog NEM érvényes. Ahogy azt a fogyasztóvédelmi törvény (43. cikk) is előírja: "... a fogyasztót nem illeti meg az e cikk első bekezdésében említett elállási jog a következő szerződések esetében: a fogyasztó pontos utasításai szerint gyártott és a fogyasztó személyes igényeihez szabott áruk; romlandó vagy gyorsan lejáró áruk;".

Biztonság

A Szolgáltató megfelelő technológiai és szervezési eszközöket alkalmaz a személyes adatok és a fizetések továbbításának és tárolásának védelme érdekében. A BAMcsokolade.hu webáruház a következő sütiket használja a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében:

1. Titkosított felhasználói azonosító szám

Lehetővé teszi számunkra, hogy több oldalon keresztül nyomon követhessük, hogy mi van a kosarában, e süti nélkül minden további oldalon eltávolítanánk a kosarából termékeket.

2. PHPSESSID

A felhasználói munkamenet és a cookie művelet létrehozása.

3. _ga

Google analytics statisztikák - anonim naplózási statisztikák.

4. popup_footer

Emlékszik arra, hogy bezárta-e a felugró ablakot alul az ajándékozással, így nem zavarja Önt a böngészés folytatásakor.

5. popup_cookie

Emlékszik arra, ha bezárta a cookie figyelmeztetéssel ellátott felugró ablakot, hogy ne zavarja a további böngészés során.

A személyes adatok védelme

A Szolgáltató elkötelezett a Vevő valamennyi személyes adatának folyamatos védelme mellett. A Szolgáltató a személyes adatokat kizárólag a megrendelés teljesítése (tájékoztató anyagok, ajánlatok, számlák küldése) és egyéb szükséges kommunikáció céljából használja fel.

Az e-mail cím megadásával a felhasználó kifejezett hozzájárulását adja a Moja Čokolada d.o.o. által megadott személyes adatok feldolgozásához annak érdekében, hogy megállapítsa a vevő érdeklődését a Moja Čokolada d.o.o. megoldásai, szolgáltatásai és termékei iránt.

A www.bamcsokolade.hu weboldalon keresztül online vásárlás céljából gyűjtött személyes adatok kizárólag a megrendelés teljesítése és kiszállítása céljából kerülnek felhasználásra. Hozzájárulás a személyes adatok tárolásához, feldolgozásához és továbbításához A nyereményjátékokban való részvétellel vagy a hírlevélre való e-mailes feliratkozással a Vevő felhatalmazza a Mojačokolada d.o.o.-t a megadott személyes adatok feldolgozására és tárolására, a személyes adatok védelméről szóló törvénynek megfelelően. Hozzájárulásának megadásával a felhasználó felhatalmazza a Mojačokolada, d.o.o., mint a személyes adatgyűjtés adatkezelője, hogy az összegyűjtött személyes adatokat mintavétel, felmérések és statisztikai adatfeldolgozás céljából, a szolgáltatások igénybevételének megállapítása, az ajánlat testre szabása és szegmentálása, piackutatás céljából, az ajánlatról, hírekről és előnyökről való tájékoztatás, hírlevelek küldése e-mailben, e-mailben, telefonszámon vagy Facebook Messengeren és egyéb reklámanyagok küldése, a vásárlók tájékoztatása az Online Center www.bamcsokolade.hu és a Mojačokolada d.o.o. és a kapcsolódó felek szolgáltatásairól, valamint a megadott információk egyéb felhasználása céljából, amelyhez a vásárló, a weboldal felhasználója kifejezetten hozzájárul.

Ezeket az információkat a Mojačokolada d.o.o. a saját céljaira addig kezelheti, amíg a hozzájárulást vissza nem vonják a személyes adatok adatbázisból való törlésének kérésével, egyébként csak addig, amíg az adatgyűjtés céljának eléréséhez feltétlenül szükséges, azaz 3 hónapig a nyereményjátékokban résztvevők esetében, 10 évig a nyereményjátékok nyertesei esetében, illetve amíg a feliratkozó le nem iratkozik a hírlevélről, vagy amíg az adatkezelő nem szünteti meg tevékenységét a piacon. A személyes adatok kezelésének időtartama alatt az érintettnek lehetősége van arra, hogy az adatbázisban szereplő adatokat kérésre megtekinthesse és frissíthesse. A felhasználó adatai semmilyen körülmények között nem kerülnek továbbításra illetéktelen személyek részére. A felhasználó felelős a személyes adatainak védelméért azáltal, hogy gondoskodik felhasználóneve és jelszava biztonságáról.

Kommunikáció

A Szolgáltató csak akkor veszi fel a kapcsolatot a felhasználóval távközlés útján, ha a felhasználó nem tiltakozik kifejezetten.

A hirdetési e-mailek a következő elemeket tartalmazzák:

  • világosan és egyértelműen reklámüzenetként lesznek azonosítva;
  • a feladó egyértelműen azonosítható lesz;
  • a különböző kampányok, promóciók és egyéb marketingtechnikák ekként lesznek azonosítva. Az ezekben való részvétel feltételei is egyértelműen fel lesznek tüntetve;
  • a reklámüzenetek fogadásáról való leiratkozás módját egyértelműen ismertetik;
  • a felhasználó azon kívánságát, hogy ne kapjon reklámüzeneteket, a szolgáltató kifejezetten tiszteletben tartja.

Felhasználói vélemények/kommentárok

A vásárlók által írt felhasználói vélemények és termékértékelések a webáruház felhasználói közösségnek szánt funkciójának részét képezik. A Szolgáltató lehetővé teszi, hogy a Shop bármely regisztrált felhasználója véleményt írjon, és a Szolgáltató a végleges közzététel előtt felülvizsgálja azokat. A Szolgáltató nem tesz közzé olyan véleményeket vagy hozzászólásokat, amelyek bármilyen módon sértőek, obszcének vagy a Szolgáltató véleménye szerint nem nyújtanak semmilyen előnyt más felhasználók és látogatók számára.

Az értékelés vagy hozzászólás beküldésével a felhasználó kifejezetten elfogadja a felhasználási feltételeket, és felhatalmazza a Szolgáltatót a szöveg egy részének vagy egészének közzétételére minden elektronikus és egyéb médiában. A Szolgáltatónak joga van a tartalmat korlátlan ideig és bármilyen, a Szolgáltató üzleti érdekét szolgáló célra felhasználni, beleértve a reklámokban vagy egyéb marketingkommunikációban való közzétételt is. A vélemény szerzője kijelenti és szavatolja továbbá, hogy ő a megírt vélemények és hozzászólások anyagi és erkölcsi szerzői jogainak tulajdonosa, és hogy ezeket a jogokat nem kizárólagos és örökös jelleggel átruházza a Szolgáltatóra.

Képanyagok

A weboldal grafikai tartalma (fényképek és ikonok) a következő szolgáltatóktól származnak: https://www.pexels.com/, https://pixabay.com/ és https://www.flaticon.com/ - vagy szerzői jogvédelem alatt állnak, ahol a jogok tulajdonosa a Moja Čokolada d.o.o., vagy opcionálisan a szerzőt jelölik, aki engedélyt ad a grafikai anyag közzétételére.

Jogi nyilatkozat

A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy az oldalain közzétett információk naprakészek és helyesek legyenek. Azonban a tételek jellemzői, a szállítási határidő vagy az ár olyan gyorsan változhatnak, hogy a szolgáltató nem tudja korrigálni a weboldalakon szereplő információkat. Ilyen esetben a szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a változásokról, és lehetőséget ad a vásárlónak a megrendeléstől való elállásra vagy a megrendelt termék kicserélésére.

Figyelmeztetések

Alkoholos italok kiskorúaknak történő értékesítése tilos. A Vevőnek nagykorúnak kell lennie. Ellenkező esetben a Szolgáltató azonnal eláll a szerződéstől. az egészségügyi miniszter figyelmeztet: A túlzott alkoholfogyasztás káros az egészségre!

Reklamációk és jogviták

A Szolgáltató köteles betartani a vonatkozó fogyasztóvédelmi jogszabályokat. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy eleget tegyen a hatékony panaszkezelési rendszer felállítására vonatkozó kötelezettségének, és kijelöl egy olyan személyt, akit a Vevő probléma esetén telefonon vagy e-mailben elérhet.

A Szolgáltató öt munkanapon belül visszaigazolja a panasz beérkezését, tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy mennyi időt vesz igénybe a panasz elbírálása, és folyamatosan tájékoztatja az Ügyfelet az eljárás előrehaladásáról.A Szolgáltató elismeri, hogy a fogyasztói jogviták lényeges jellemzője - legalábbis a bírósági rendezés szempontjából -, hogy aránytalan a követelés gazdasági értéke és magának a jogvita rendezésének költségei közötti aránytalanság. Ez a fő akadálya annak is, hogy a fogyasztó ne forduljon bírósághoz. A szolgáltató a fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezését nem gyakorolja. Ezért a szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz a jogviták békés úton történő rendezése érdekében.

Jó vásárlást kívánunk!


Andraž Gavez, vezérigazgató